پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1486
نویسنده : EHSAN.REZAI

تقویم هجری شمسی برای موبایل، با اوقات شرعی و اذان (جاوا)

 

 

 

نرم افزار موبایل باد صبا، یک تقویم هجری شمسی و هجری قمری برای موبایل های اندروید و جاوا می باشد که به تازگی نسخه 3.1 آن منتشر گردیده است.

در این مطلب، نسخه مخصوص جاوا برای این نرم افزار آماده شده و قابل دانلود است.

 

نرم افزار موبایل باد صبا، علاوه بر اینکه یک تقویم کامل شمسی و قمری است، اوقات شرعی را نیز برای تمام شهرهای ایران نمایش می دهد. همچنین هنگام رسیدن وقت نماز، به صورت خودکار اذان پخش می کند تا نماز اول وقت را از دست ندهید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اموزشی , ,
:: برچسب‌ها: تقویم هجری شمسی برای موبایل , با اوقات شرعی و اذان (جاوا) ,



بازدید : 1446
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود ویندوز 8 ، نسخه نهایی - Windows 8 Enterprise RTM

 

 

  

بعد از ماه ها انتظار و ارائه دو نسخه پیش نمایش، هفته گذشته نسخه نهایی ویندوز 8 منتشر شد. این نسخه که پسوند RTM را به دنبال خود دارد، نسخه نهایی ویندوز 8 است که در ابتدا در اختیار تولید کنندگان نرم افزار و سخت افزار قرار گرفته تا محصولات جدید خود را با آن سازگار کنند.

 

محیط کاربری و امکانات ویندوز 8 ، با تمام نسخه های ویندوز که در طی 20 سال گذشته دیده ایم تفاوت دارد. ویندوز 8 از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی کرده و تقریبا تمام سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.

 

نسخه ای که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته، نسخه Enterprise از ویندوز 8 میباشد. و همانطور که میدانید Enterprise کامل ترین نسخه ویندوز بوده و حاوی تمام امکانات ویندوز 8 است.ویندوز 8 قابلیت سازگاری با انواع کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را دارد و علاوه بر پردازنده های AMD و Intel ، از پردازنده های نسل جدید APU نیز پشتیبانی میکند.

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویندوز 8 , نسخه نهایی - Windows 8 Enterprise RTM ,



بازدید : 1271
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (آیفون)

Iron Man 3 iOS

 

 

در این مطلب، نسخه iOS از بازی زیبا و هیجان انگیز Iron Man 3 را برای شما آماده کرده ایم. این بازی روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد قابل اجرا است.

 

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه iOS بازیIron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (آیفون) ,



دانلود نرم افزار اطلس جامع بدن انسان
نوشته شده در جمعه 24 آبان 1392
بازدید : 1382
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

دانلود نرم افزار اطلس جامع بدن انسان

The Ultimate Human Body 3

 

 

 

 

بدن انسان مملو از رمز و راز است. از هزاران سال پیش اجداد ما تلاش میکردند با همان امکانات اولیه ای که در اختیار داشتند جسد مردگان را کالبد شکافی کنند تا به اطلاعات بیشتری در مورد ساختار داخلی بدن انسان دست پیدا کنند.

  

در مدرسه و در پایه های مختلف درسی، از کتاب علوم تا کتاب زیست شناسی، ما به طور مقدماتی با اجزای داخلی بدن آشنا شده ایم. در دانشگاه و در رشته های مختلف پزشکی نیز دانشجویان به طور تخصصی با ساختار بدن انسان آشنا میشوند.

 

نرم افزار The Ultimate Human Body ، یک اطلس جامع و کامل در مورد بدن انسان است. در این نرم افزار با ارائه عکس های دقیق، طرح های سه بعدی، و همچنین انیمیشن های مختلف، ساختار بدن انسان تشریح میشود. از نحوه کار کوچکترین سلولها گرفته تا سیستم عصبی و گوارشی، به صورت دقیق و جذاب در اختیار مخاطب قرار میگیرد.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اموزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اطلس جامع بدن انسان The Ultimate Human Body 3 ,



دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات
نوشته شده در جمعه 24 آبان 1392
بازدید : 1196
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات The Walking Dead, Survival Instinct ,



بازدید : 1210
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای iOS منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل یا تبلت خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (آیفون) /وایبر /VIBER ,



دانلود مسنجر عالی wechat برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 23 آبان 1392
بازدید : 1617
نویسنده : EHSAN.REZAI

WeChat WeChat v5.0.1   مسنجر بسیار محبوب ویچت

یکی از مسنجر های بسیار پرقدرتی که این روزها بسیار نامش سرزبانهاست ، مسنجر شناخته شده ی WeChat می باشد . این مسنجر ، به گفته ی سازندگانش ، دارای بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر می باشد که هرروز بدون هیچگونه نگرانی بوسیله این مسنجر با دوستان خود گفتگوی صوتی ،تصویری یا متنی انجام می دهند . همچنین ، سرعت انتقال اطلاعات بوسیله این مسنجر بسیار بالا بوده و تاخیر بسیار کمتری در مقایسه با مسنجر های دیگر دارد . هنگامی که شما به اینترنت متصل شوید ، اپلیکیشن بصورت خودکار در حساب کاربری ویچت شما لاگین کرده و تمامی پیام های جامانده را به شما نمایش میدهد . بدین ترتبی شما هرگز پیامی را از دست نخواهید داد . برای استفاده از این نرم افزار ، تنها کافیست پس از دانلود آن ، در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید که کمتر از ۳۰ ثانیه زمان میبرد و پس از آن بصورت نامحدود و رایگان با دوستان خود گفتگو کنید . بوسیله مسنجر ویچت ، هرگز نیازی به حضور در جلسات و کنفرانس ها ندارید ! چراکه این مسنجر ، امکان ساخت روم مسنجر هایی با امکان گفتگو با ۴۰ نفر را دارا می باشد و از این بابت خیال کاربران خود را آسوده کرده است . امتیاز بالای دریافتی از کاربران گوگل پلی ، یعنی ۴٫۳ از ۵ ، نیز نشانه ی محبوبیت و کاربردی بودن آن می باشد .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: وی چت اندروید /صثزاشف ,



دانلود wechat برای سیمبین 4
نوشته شده در پنج شنبه 23 آبان 1392
بازدید : 1291
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

WeChat 5.0.3 یا وی چت یکی از معروفترین برنامه ها جهت چت کردن و برقراری تماس صوتی برای گوشی های اندروید و سیستم عامل های دیگر می باشد. نرم افزار WeChat یکی بهترین نرم افزارها جهت چت است و در دنیا ۲۰۰ میلیون کاربر دارد.

از ویژگی ها نرم افزار WeChat میتوان به چت با کیفیت عالی , داشتن شکلک های جذاب , افزودن دوستان با تکان دادن گوشی , قابلیت گذاشتن کنفرانس , دعوت کردن دوستانتان با  QR Code و… نام برد. اگر دنبال یک مسنجر متفاوت و با کارایی های بالا هستید فرصت دانلود وی چت را از دست ندهید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار wechat/وی چت /برای سیمبین ,