پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1243
نویسنده : EHSAN.REZAI

نرم افزار شبیه سازی محیط آیفون در گوشی های اندروید - iLauncher 2.3 Android 

 

 

در این مطلب، نسخه جدید یکی از بهترین لانچر های اندروید را به شما معرفی میکنیم. این لانچر میتواند ظاهر و منو های گوشی اندرویدی شما را شبیه به آیفون کند.

 

نرم افزار iLauncher که اکنون نسخه 2.3 آن ارائه شده است، شامل آیکون ها و افکت های آیفون میباشد. این لانچر همچنین صفحه Home Screen موبایل اندرویدی شما را تغییر میدهد تا شبیه به آیفون شود.

 

از سایر امکانات این لانچر زیبا و قدرتمند میتوان به حرکت آسان و زیبا بین صفحات، امکان ویرایش با نگه داشتن انگشت روی هر آیکون، امکان جستجوی سریع فایل ها، و ... اشاره کرد.

 

این لانچر زیبا علاوه بر موبایل های اندرویدی، روی تبلت های مجهز به سیستم عامل Android هم قابل نصب میباشد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



بازدید : 1128
نویسنده : EHSAN.REZAI

نرم افزار تغییر اتوماتیک بک گراند موبایل (اندروید) - GO Multiple Wallpaper 1.3 Android


 

GO Multiple Wallpaper 1.3 Android                             

 

در ویندوز 7 و 8 این قابلیت وجود دارد که تصویر زمینه (Background) به صورت اتوماتیک عوض شود. یعنی چند عکس را به عنوان بک گراند انتخاب میکنید و سپس در بازه های زمانی مشخص (مثلا هر 4 ساعت یک بار) بک گراند تغییر میکند.

 

آیا دوست دارید این قابلیت را در موبایل اندرویدی خود هم داشته باشید؟ برای این کار میتوانید از نرم افزارGO Multiple Wallpaper کمک بگیرید.

 

این نرم افزار قادر است تصویر زمینه موبایل شما را در بازه های زمانی که خودتان تعیین میکنید به صورت خودکار تغییر دهد. شما میتوانید حداکثر 10 عکس مختلف را به این برنامه بدهید و سپس ترتیب نمایش و بازه زمانی آنها را تعیین کنید.


:: موضوعات مرتبط: اموزشی , ,



بازدید : 999
نویسنده : EHSAN.REZAI

نرم افزار تنظیم فاصله بین آیکون ها در دسکتاپ ویندوز هشت - Desktop Icons Spacing Controller

ا

 

 

 

در ویندوز 7 این امکان وجود داشت که از طریق تنظیمات Advanced Appearance ، فاصله بین آیکون های موجود در دسکتاپ را تنظیم کنید. مثلا کاری کنید که بسیار به هم نزدیک باشند تا آیکون های بیشتری در دسکتاپ جا بگیرد. و یا از هم دور باشند تا شناسایی و کلیک روی آنها برایتان راحت تر باشد.

 

اما این تنظیمات در ویندوز 8 وجود ندارد. به همین دلیل در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن میتوانید فاصله بین آیکون ها (افقی و عمودی) را تنظیم کنید.

 

نام این نرم افزار، Desktop Icons Spacing Controller است. این برنامه بسیار کوچک و کم حجم بوده و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید محیط بسیار ساده ای دارد.

 

این نرم افزار مخصوص ویندوز 8 میباشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز هشت , دانلود نرو افزار برای ویندوز8 ,



بازدید : 1027
نویسنده : EHSAN.REZAI

نرم افزار نمایش فول اسکرین تصویر تماس گیرنده در موبایل (اندروید) - Full Screen Caller ID PRO 9.4 Android


 


 

 

 

 

در تمام موبایل های اندرویدی این قابلیت وجود دارد تا برای هر شخص در لیست دفترچه تلفن (Contacts) یک عکس قرار دهید. در این صورت هنگامی که آن شخص با شما تماس میگیرد و یا شما با او تماس میگیرید، عکس کوچک آن شخص هم نمایش داده میشود.

 

اما اگر دوست دارید به جای یک عکس کوچک، عکس بزرگ تمام صفحه (فول اسکرین) نمایش داده شود، میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Full Screen Caller ID PRO یکی از این نرم افزارهاست. که میتواند عکس مخاطب را به صورت بزرگ و فول اسکرین در هنگام تماس نمایش دهد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , دانلود فول اسکرین , نرم افزار نمایش فول اسکرین تصویر تماس گیرنده در موبایل ,



بازدید : 924
نویسنده : EHSAN.REZAI

مرورگر گوگل کروم 27، مخصوص موبایل (اندروید) - Google Chrome v27 Android


 

 

 

با فراگیر شدن اینترنت و همچنین مجهز شدن گوشی های موبایل به صفحات بزرگ لمسی، بسیاری از ما از گوشی های موبایل خود برای اتصال به اینترنت و مشاهده وب سایت ها استفاده میکنیم. هرچند تمام گوشی های موبایل مجهز به مرورگر مخصوص به خود هستند، اما شما میتوانید با نصب مرورگرهای محبوبی مثل Google Chrome در موبایل تان، صفحات اینترنت را سریع تر و راحت تر مشاهده کنید. و از امکانات مختلف این مرورگرها استفاده نمایید.

 

در این مطلب، نسخه جدید مرورگر گوگل کروم را که مخصوص سیستم عامل Android میباشد آماده کرده ایم. این مرورگر روی گوشی های مختلف اندرویدی قابل نصب میباشد.


 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,