پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید
نوشته شده در دو شنبه 11 شهريور 1392
بازدید : 1327
نویسنده : EHSAN.REZAI

محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید

Android SDK

 

 

 

 

اگر اهل برنامه نویسی هستید و به ساخت اپلیکیشن های اندروید علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید (Android SDK) امکان طراحی اپلیکیشن های اندروید را به شما میدهد. کدهای این محیط بسیار شبیه به کدهای Java Script است. بنابر این اگر شما با زبان جاوا آشنایی داشته باشید به راحتی میتوانید در این محیط اقدام به برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن کنید.

 

اگر اهل برنامه نویسی باشید و با زبان جاوا آشنایی نداشته باشید هم با کمی تلاش و کمک گرفتن از راهنمای نرم افزار میتوانید با ساخت برنامه های ساده شروع کرده و به مرور توانایی خود را افزایش دهید.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید که بیش از 90 درصد اپلیکیشن های فارسی که برای اندروید تولید شده توسط محیط Android SDK ساخته شده اند. این محیط شامل مجموعه ای از کدها و توابع آماده نیز میباشد تا کار شما برای برای برنامه نویسی اندروید ساده تر کند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید ,



بازدید : 1233
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج، مخصوص موبایل (اندروید)

Cambridge Advanced Learners 2.1 Android

 

 

دیکشنری پیشرفته کمبریج مخصوص زبان آموزان (Cambridge Advanced Learner's Dictionary) یکی از منابع مهم برای مراجعه و یادگیری معنی لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی است. این دیکشنری معمولا به افرادی که در حال یادگیری دوره های پیشرفته زبان انگلیسی هستند توصیه میشود.

 

در این مطلب، نسخه Android این دیکشنری ارزشمند را برای شما آماده کرده ایم. که روی موبایل و همچنین تبلت هایی که سیستم عامل اندروید دارند قابل استفاده است.

 

این دیکشنری حاوی بیش از 180 هزار واژه و اصطلاح زبان انگلیسی است. مهم ترین خاصیت دیکشنری Cambridge Advanced Learner's این است که علاوه بر ارائه معنی لغات، یک نرم افزار آموزشی محسوب میشود. چون معنی هر واژه را با کلمات ساده انگلیسی بیان میکند و این باعث میشود تا علاوه بر فهمیدن معنی واژه مورد نظر، سایر لغات انگلیسی را نیز مرور کنید و با نحوه استفاده آنها در جملات آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج، مخصوص موبایل (اندروید) ,



بازدید : 1390
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود نرم افزار اندازه گیری ابعاد با استفاده از دوربین موبایل (آیفون)

My Measures And Dimensions 4 iOS

 

 

اگر موبایل آیفون دارید، در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که همیشه و همه جا به درد شما خواهد خورد!

 

نرم افزار My Measures And Dimensions مخصوص اندازه گیری و محاسبه ابعاد (طول، عرض، ارتفاع) میباشد. کافیست با دوربین موبایل خود یک عکس از جسم مورد نظر بگیرید. سپس این نرم افزار میتواند تمام ابعاد آن را محاسبه کند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندازه گیری ابعاد با استفاده از دوربین موبایل (آیفون) My Measures And Dimensions 4 ,