پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Luxor 2 HD v12.11 برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 1399
نویسنده : EHSAN.REZAI

 دانلود بازی Luxor 2 HD v12.11 برای PCLuxor 2 HD v12.11

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: پازل
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۲۷٫۴۸ MB

مجموعه بازی های Luxor یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های کم حجم در طی چند سال اخیر بوده که با توجه به استقبال بی نظیر کاربران به سرعت نسخه های مختلفی از آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است. در این بازی با قرار دادن ۳ توپ یک رنگ کنار هم آن ها را محو کرده و به مراحل بالاتر صعود  می کنید. این ورژن بازی دارای ۸۸ مرحله و ۴ درجه سختی همراه با گرافیک زیبا می باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی God of War Ascension برای PS3
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 2971
نویسنده : EHSAN.REZAI


تاریخ انتشار:
 ۲۰۱۳/۰۳/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.30
حجم فایل:۴۴٫۱۲ GB

بالاخره انتظارات به سر رسید و بازی زیبای God Of War Ascension برای PS3 منتشر شد. بدون شک سری God Of War یکی از بهترین و محبوب ترین سری بازی های سونی است.  سری که تا به حال موفق به فروش بیش از ۲۱ میلیون نسخه شده و همواره تمام نسخه های آن افتخارات زیادی را کسب کرده اند و این بار سانتامونیکا قصد دارد موفقیت های این سری را تکرار کند و برای دومین بار کریتوس با God Of War Ascension به PS3 خواهد آمد تا شاید وداعی زیبا با این نسل کنسول سونی داشته باشد.همان طور که از شعار این عنوان مشخص هست یعنی : Before He Was a God He Was a Man سانتامونیکا قصد دارد طرفداران را با وجهه ی انسانی کریتوس آشنا کند و ما را به قبل از God Of War 1 و حتی Chains of Olympus ببرد زمانی که کریتوس هنوز مورتالی ساده بود و به تازگی زن و بچه ی خود را توسط حقه ی خدای جنگ Ares کشته است . در تریلری که در E3 مشاهده شد کریتوس برای اولین بار در این سری از کشته شدن شخصی عادی در حال فرار جلو گیری میکند و مانع برخورد نیزه با او می شود ! این یکی از همان وجهه های انسانی کریتوس است که تا به حال مشاهده نشده بود. در Ascension کریتوس هنوز اون شخصیت فوق خشن و بی رحم نشده و در باتلاق انتقام فرو نرفته . یقینا رازهای زیادی از زندگی کریتوس وجود دارد که قرار است در God Of War Ascension فاش شود . در Ascension کریتوس می تواند منتظر دشمنان بماند تا به سمت او بیایند و یا از آن ها دوری کند و به شکل دیگری با آن ها به مبارزه بپردازد. بازی ساختار کلی دنیای God of War را دارد، اما شاید برخی از تغییرات جدید آن به کام طرفداران سرسخت این بازی شیرین نباشد. البته بدون در نظر گرفتن این تغییرات، قسمت داستانی God of War: Ascension همان چیزی است که همه از یک بازی God of War انتظار داشتند.  شاید خیلی ها God Of War رو با گرافیک همیشه فوق العاده آن می شناسند چون تمام نسخه های آن در پلتفرم های خود بهترین گرافیک را داشته اند . از نسخه های PS2 و PSP گرفته تا نسخه ی PS3 یعنی God Of War III که با شایستگی برنده ی بهترین گرافیک در سال ۲۰۱۰ شد . به نقل از سانتامونیکا موتور گرافیکی God Of War Ascension بهبود یافته ی همان انجین God Of War III هست . چهره ی کریتوس به خوبی کمی جوان تر طراحی شده بود و خبری هم از زخم های روی بدن او نبود , بخش طراحی محیط بازی و گرافیک ان نیز بسیار زیبا و ستودنی کار شده است , نورپردازی و رنگ بندی بازی بسیار عالی کار شده و حتی از GOW III هم بهتر به نظر می رسد , افکت خون که یکی از پر کاربرد تربن افکت ها در GOW هست بسیار عالی طراحی شده و در طی مبارزات شاهد خون آلود شدن کامل بدن کریتوس خواهیم بود . بدون شک یکی از بزرگ ترین عنوان های سال ۲۰۱۳ God Of War Ascension خواهد بود و مثل همیشه امید بسیار زیادی به آن هست , سالی که رقیب عالی هم کم نیست ولی با توجه به سابقه ی درخشان این عنوان میتوان حدس زد که God Of War Ascension هم عالی خواهد بود .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی God of War Ascension برای PS3 ,



دانلود بازی Rivals at War v1.1 برای آیفون
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 971
نویسنده : EHSAN.REZAI

 

Rivals at War v1.1دانلود بازی Rivals at War v1.1 برای آیفون

دانلود بازی Rivals at War v1.1 برای آیفون

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Ipad ,Ipod, Iphone
نوع بازی: اکشن
ورژن برنامه: ۱٫۱
زبان: ENG 
نرم افزار:  iOS 4.3 به بالا
حجم فایل:۳۵٫۳۵ MB

در بازی Rivals at War تعدادی از بهترین سربازان جنگی که آماده انجام وظیفه در هر زمان و مکانی هستند یک تیم را تشکیل می دهند. حال گروه شما برای مقابله با دشمنان به محل های گوناگون می روند و شما  باید به گروه خود کمک کنید و دشمنان را با سلاح هایی که در اختیار دارید نابود کنید. صحنه های اکشن بازی با گرافیک ۳D هیجان بیشتری را به همراه میاورد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود برنامه Cytus v3.0.0 برای آیفون
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 1165
نویسنده : EHSAN.REZAI

 دانلود برنامه Cytus v3.0.0 برای آیفونCytus v3.0.0

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Ipod, Iphone, Ipad
نوع برنامه: موسیقی
ورژن برنامه: ۳٫۰٫۰
زبان: ENG 
نرم افزار:  iOS 3 به بالا
حجم فایل:۲۴۴٫۷ MB

برترین و جدیدترین برنامه موسیقی برای دیوایس های اپل. در زمان مناسب انگشت خود را در مکان صحیح قرار دهید تا پیروز شوید. از ویژگی های این برنامه جذاب میتوانم به محیطی کاملاً زیبا، بیش از ۱۵ آهنگ مختلف با ۳۰ حالت مختلف، ریتم های قوی، همامنگ با گیم سنتر و سبک های موسیقی مختلف اشاره کرد.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی NBA 2K13 برای PS3
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 1470
نویسنده : EHSAN.REZAI

 دانلود بازی NBA 2K13 برای PS3NBA 2K13

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.21 – CFW 4.30 |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW  ۴٫۲۱ , ۴٫۳۰
حجم فایل:۹ GB

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . ۲K13 دارای بخش‌ها و قسمت‌های (Mode) مختلفی است که می‌تواند اسباب سر‌گرمی شما را برای ساعت‌ها فراهم آورد. ساده ترین آن ها Exhibition است که می‌توانید در آن از میان کلکسیونی از بهترین تیم‌های تاریخ و فصل جاری NBA و همچنین دو تا از بهترین تیم‌های ملی تاریخ آمریکا (المپیک ۲۰۱۲ و Dream Team) انتخاب کرده و به بازی بپردازید. بعد از آن نوبت به محبوب‌ترین قسمت سری NBA 2K، یعنی myCareer می‌رسد. myC سعی دارد تا با بهره‌گیری از برخی عناصر سبک RPG، شما را در نقش بازیکنی جوان قرار دهد که می‌خواهد با درخشش خود به لیگ حرفه‌ای بسکتبال راه یافته و پله‌های ترقی را طی‌ کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی TOMB RAIDER 2013 برای XBOX360
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 1001
نویسنده : EHSAN.REZAI

   دانلود بازی TOMB RAIDER 2013 برای XBOX360دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

| بازی به صورت PAL, NTSC و با فرمت ISO می باشد |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v2.0 
حجم فایل: ۵٫۹ GB

شرکت سازنده بازی Crystal Dynamics که نتوانسته بود آنچنان که باید و شاید در نسخه های گذشته موفقیت خوبی را بدست آورد و یک بازی سریالی را منتشر میکرد در E3 سال ۲۰۱۲ پیش نمایشی از بازی جدید Tomb Rider را به همگی معرفی کرد ، که همه از دیدن معما ها و معابد پیچ در پیچ این بازی لذت بردن تا زمانی که نسخه جدید این بازی به نمایش در آمد ، تمامی آنچه از لارا کرافت در نسخه های قبلی دیدید باید فراموش کنید! لارا کرافت ما تغییرات چشم گیری را به خود گرفته است دیگر از او سلاح های همیشگی خود دور شده است ، داستان بازی روند جدیدی را طی میکند و همچنین گیم پلی بازی تغییرات چشم گیر و خوبی را بدست آورده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی The Dark Knight Rises v1.0.3 برای آیفون
نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391
بازدید : 1365
نویسنده : EHSAN.REZAI

                     The Dark Knight Rises v1.0.3

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Ipad ,Ipod, Iphone
نوع بازی: اشکن
ورژن برنامه: ۱٫۰٫۳
زبان: ENG 
نرم افزار:  iOS 4.3 به بالا
حجم فایل:۸۲۰٫۶۱ MB

این بازی زیبا از نتیجه گیری  ۳ گانه Christopher Nolan’s بر روی آیفون آیپاد  وآیپد با الهام از این فیلم ساخته شده است و دقیقا مثل فیلم از صحنه های خاص و جلوه های ویژه خارق العاده ای استفاده شده است که وقتی کاربر در حال بازی کردن است دقیقا واقیعت و گرافیک بازی را به طور طبیعی حس خواهد کرد. بعد از ۸ سال دوباره شخصیت Bruce Wayne به عنوان بتمن برمیگردد !  و Selina Kyle, and Bane همچنان برای قدرت دادن و پیدا کردن بتمن در جستجو ی او میگردنند ! با آمادن بتمن و قدرت گرفتن آن او به محافظت شهر gotham میپردازد .  این بازی فوق العاده حماسی نیز با داشتن ۱۰ ها ماموریت های جذاب  حس برتر و قهرمان بودن را مثل همیشه به شما میبخشد . و با برخورد با گروه های گروگان گیری ، بمب گذاری و تعقیب گریز هیجانی چند برابر به بازی کننده میدهد. بازی شوالیه تاریکی دارای قدرت گرافیکی بسیار بالایی میباشد که با داستان و گیم پلی عالی خودش می تواند جزو یکی از بهترین بازی های سال توسط گیم لافت باشد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 17 آبان 1391
بازدید : 1001
نویسنده : EHSAN.REZAI
نوشته شده توسط : احسان

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

سیستم مورد نیاز بازی :


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



دانلود بازی The Expendables 2 Videogame چهار قهرمان حرفه ای
نوشته شده در پنج شنبه 2 شهريور 1391
بازدید : 1171
نویسنده : EHSAN.REZAI

دانلود بازی The Expendables 2 Videogame چهار قهرمان حرفه ای


نام بازی: The Expendables 2 Videogame
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: --
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : ZootFly
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

 
 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد
 


 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :
 

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازیThe Expendables 2 Videogame :
 

محتویات پوشه ی SKIDROW را در محل نصب بازی کپی نمایید.

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )


 

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود کرک مولتی پلیر :
دانلود



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
 

:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد